THE NORTH FACE W ATLAS 3CLIMATE BLACK
Beställde jacka för någon vecka sedan då det var 25%, (smålänning, javisst :)) Hade velat ha den sista i raden, men den fanns inte, så då tog jag den första, båda North Face. Men den var för stor o jag gillade inte att det var fleecefoder i den. Så idag tog jag o skulle byta den inne i Växjö, hoppades att de skulle ha den svart där men icke. Tog i stället en billigare variant från Everest, den i mitten (Vit. Jaja, jag vet...) Funderade faktiskt på den redan från början. Den dumma i det hela är att nu fick jag ju ingen rabatt :( Hade jag tagit den från början hade jag ju sparat 250 spänn. Suck. Å jag vill ju fortfarande ha den svarta...

Kommentarer

  1. Ja ibland spelar det kvitta hur man gör så blir det inte bra ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter jätte bra :) tänk ändå att hon tjänade pengar på denna affären :):)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb