Skor


Jag köpte lite skor på Stadium igår. Ett par till mig (jag som inte skulle köpa några...) å ett par till Seb, likadana som han hade förra året. Tycker de är rätt prisvärda. De blev ju HELT utslitna, men det spelar nog ingen roll vilka han han har :( MEN, jag köpte storlek 36, kollade de han hade förra året, de var i storlek 38! Oj då. Han provade de gamla o sa att de var ju jättestora. Jaja. Men kanske ska ha en storlek större i alla fall... Köpte ett par jeans till R oxå, mest för att de var billiga o han behöver VERKLIGEN. Men naturligtvis passade de inte. Så det är bara att köra tillbaka o byta :(
Anledningen till att jag åkte in var för att Smilla skulle till audionommottagningen, men det är ju inte lika intressant, haha :)

Kommentarer

  1. ååå känner att jag oxå måste köpa skor till mina flickor ...
    fasen vad det är mycket de sak ha

    Therese

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb