Rogers födelsedag

Igår fyllde min älskade man år. Hade ju varit trevligt om han fått göra något roligt o vara fri från arbetsnästet, men näää. Hade ju säkert varit trevligt om han fått någon rolig present, men se ni, det finns inte så mycket att handla i lilla Lenhovda. Två svampknivar blev det... Romantiskt va ;) Vi har en innan men den ligger i Prästorps skogar, Han fick även mat när han kom hem o en kladdig kaka. Fats just det uppskattade nog barnen mer än han... Jaja, kommer kanske iväg någon gång, då ska jag köpa något fiiiint.

För övrigt var jag mest sjuk. Fick ställa in träningen för Bo Jenå + kursen för Maris Gretzer. Booooring. Fast jag jobbade ändå. Knäppt av mig va?

Kommentarer

  1. Det är mina takter -jobbet först =)Bra med saker som kan komma till användning !!!/M

    SvaraRadera
  2. DU får ge honom en "upplevelse" eller får du ta med mig och Therese på shopping =) Det är vi bra på, vi hade kunnat hjälpa dig!

    //Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb