Igår o idag

Igår: Youtube afton i S o B:s soffa efter att vi ätit thai. Annolunda men trevligt. Visste inte att de var så hightec:)
Idag: Dressyrtävling. 63,13 % i MSV B:3, helt OK känsla, lite många missar, men hade jag bara haft ett ynka poäng till hade jag kommit trea, två poäng till o jag hade kommit tvåa. Hade ju varit skojsigt att få bli placerad i denna klass. Å det var bra ekipage jag tävlade emot :) Men TÄNK när jag inte gör alla dessa missar!!!
MEDLEMSMÖTE efter det. Men hallå, var är ni alla medlemmar? Tror vi hade kunnat hålla på i ett par timmar till, även om vi (eller de som kom i tid) var där i 5(!) timmar.
Sedan snabt upp till stallet för att ta emot ZorB, en treåring efter First Wish. Han ska ridas in ordentligt och sedan säljas. Det är Gunilla Berglund (min boss i Bergunda) som äger honom. Släppte honom i ridhuset en stund och konstaterade att det är inget fel på hans gångarter :)
MAO en fullspäckad dag.
Smilla ringde när jag var på möte. Vad vill du? frågade jag. -Ville bara prata, det var så länge sedan vi träffades. Åååå då sved det i en mammas hjärta. Men i morgon ska jag vara med henne hela dagen, har nämligen föräldraplikt på dagis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb