Idag på jobbet

Kom en försäljare, ville sälja verktyg. Nej tack sa jag, vi har inte råd o bättre att be någon som har grejerna man behöver om hjälp så slipper man ju göra det hela själv ;) Men du kan få skänka något om du vill sa jag o log. Jaha, sa han o gav mig en vinkelslip!
Är du gift? frågade han sen... Men jag fick behålla den även att jag var det :) Undrar om han kommer tillbaka...?
För övrigt har jag haft 4 lektioner på fm av olika slag. Gillas. Nu ska jag tillbaka å jobba för Hanna som är sjuklig. Missar tyvärr t.sek o styrelsemöte, men de kanske klarar sig ändå =) Tjoho!

Kommentarer

  1. små fniss ... Nu till frånan var han SNYGG ???

    Therese

    SvaraRadera
  2. Hehe,han kommer nog snart tebax o vill ha betalt ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb