Löss, ATG, galen vagnsfärd o fotbollsmatch

Jaha nu har jag beställt en sådan här. Åååå dessa löss. Lusmedel finns alltid i skåpet nuför tiden, så nu ska här behandlas o kammas hela dagarna långa :) De ska döööööö!


Den här pojken fick dra handikappvagnen idag å tjohej vad pigg han var. Iväg med ett skutt o bredsladd i svängarna. Han måste få dra lite mer Susanne :)

Dessa två har varit på utflykt till ATG idag. Det gick till som så att jag sa till veterinären var de hade ont o så röntgade de där. Haha, onödigt att slösa massa tid om man inte behöver :) Malva hade fått en liten bit av griffelbenet av, inte halt o om tio dagar ska hon kunna börja jobba igen. Ryan blev behandlad o ska tillbaka, men det var en gammal skada.

Dagen avslutades med matck mellan F-03 (Miras lag) o P-03. Killarna vann :( Men matchen var säkert rolig, vad vet jag, pratade mest häst o föreningsliv med bästaste L. Men skönt att det finns ideélla ledare som fixar så våra barn får ha roligt på sin fritid! Tack Ulle o Mia!

Kommentarer

  1. Ja, DÖD åt alla äckel LÖSS!!!!!

    SvaraRadera
  2. beställde du en till mig med nu
    Therese

    SvaraRadera
  3. Fy för löss, trevlig blogg :)

    SvaraRadera
  4. Therese, du svarade ju aldrig på det så nej det gjorde jag inte :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb