Shoppat en massa

Skulle in för att hämta grabbarna som går på hockeyskola, så då passade jag på att handla golv o tak till vårt nya hus. Detta golvet ska vi ha i köket. Hoppas det blir bra!








Sen skulle jag in o hämta mina ringar (fatta hur lätt det är att hitta parkerinsplats inne i stan för bil o släpvagn...) Då passade jag på att springa in på Flash (en affar jag äldrig är på) Där var det halva reapriset =) Köpte denna klänning + en till, två blusar till mamma som snart fyller år o en kofta.




Kursiv




Sen vissta jag att de sålde ut Mountainhorse kläder på city gross, så det blev en tur dit med. Köpte ett par röda o ett par vita byxor. Sen råkade det bli en jacka oxå, den ljusblåa. Men de ville först inte sälja den för halva priset men då kom Cilla som en räddande ängel o sa till dem :) Tack ska du ha!




Blev även en present till Jenny som fyller år idag, men jag säger inte i vilken affär ;)

Kommentarer

  1. Åh vilka snygga ridbyxor...JAG VILL HA=) Shopelishop skojs!

    SvaraRadera
  2. Kan ju köpa till dig i bröllopspresent. Tror du Johan uppskattar det lika mycket =)

    SvaraRadera
  3. Snyggt golv !!

    så nyfiken ja blir :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb