Semestern slut

Nu har man då börjat jobba igen. Som vanligt har man ångest inför detta men sen är det ju faktiskt helt ok ju :) Men om det är någon som har några miljoner över så jag kan bli hemma fru tar jag tacksamt emot detta :) Då kan jag ju jobba lite på klubben ändå ideéllt. Det vinner ju vi alla på!

I måndgas var barnen hos S o B. När jag skulle hämta dem åkte vi aldrig därifrån, så till slut blev de tvugna att bjuda hos på mat. Fiffigt va?

Igår hade vi bjudit in oss på övernattning i Glosäng vilket blev ingen övernattning men sex-kamp (vi brukar ha det på sommrarna) Fast sex-kampen blev fyr-kamp. Vi spruttade iväg ballonger, slängde plättor så långt vi kunde, byggde tidningshus o satte små djur i bokstavsordning. Lite annorlunda men skojsigt. Mitt lag hade som motto: Det är inte att deltaga som är det viktiga, utan att vinna! Vi förlorade stort... :)

Kommentarer

  1. Nu vet du hur det känns att förlora stort :)

    Men hur går det för er i huset undra jag ? Vi har ju inte pratas vid på riktigt på flera dagar :(( saknar dej <3

    SvaraRadera
  2. nää inte klaga nu! en annan hade kunnat döda för ett sådant drömjobb!!! =D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb