Ooops

Igår ringde de från dagis, vi hade visst föräldraplikt. Oooops! Som tur var Roger ändå hemma, fast han skulle ju egentligen renovera. Men jag kunde i lugn o ro göra klart det jag påbörjat på LHK, sen kunde Fredrika ta över o jag åka till dagis. Oftast löser sig allt o så även denna gång :)


Idag har det varit träning för VBL (Lisa Hjertonsson) Min häst som inte blivit riden sen i onsdags pga sina hovar (ja lite avrastad i torsdags) var inte skojsig till att börja med :( Men efter lite övertalande rättade vi till det mesta så vi glada kunde skritta hem :)


På kvällen sken solen o jag ville dricka rose´o äta thai med mina vänner, men alla hade annat för sig :( Så nu sitter jag här o tittar på Bortspolad tillsammans m barnen. Rätt nice det med faktiskt :)

Kommentarer

  1. Ja synd vi var i ofas i helgen ;) men som sagt mys me barnen lugn och ro är värt en hel del :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var synd! Kanske i helgen istället

    /Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb