MSV C:2 i Braås

Som vanligt hade jag glömt lite saker. Denna gången var det de vita ridbyxorna. De låg så fint på byrån där hemma. Men jag hade ett par grå på mig så det hade ju gått att rida med dem, men snälla Ulle hade ett par extra i bilen som jag fick låna. Ett stort tack till henne. Men inte nog med det, även nummerlappen var kvar hemma. Men det fixade snälla Linda Kronqvist med hjälp av de snälla i sekretariatet. Känns ju nästan som att tävla på hemmaplan med så många som man känner o hejjar på en, härligt! Red en klass o kom tvåa i den! Lite dåliga procent tycker jag allt att jag fick, men han var lite seg o orkade inte bära sig riktigt. Bara att öva mer :)

Kommentarer

  1. hahaha... tyckte ngn sa att endast segraren va över 60.. hihi.. fel blev de...
    grattis t 2a platsen han såg stundtals riktigt fin ut på framridningen =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb