Hoppa-inte hoppa? Ja det är frågan.

Kommer hem kl.22.00 från jobbet. Vad ser man, jo tvätten som INTE är intagen=fuktig då. Går smått sur in o blir bjuden på blåbär o kantarellmacka, detta efter att maken renoverat hus hela dagen. Jag har det nog rätt bra ändå :)

Skulle varit med i hopplaget nästa vecka men eftersom min häst har en rejäl hovspricka sen i vintras som nu tagit sönder halva hoven vågar jag inte hoppa honom. Men alla snälla människor runt omkring erbjuder genast sina hästar till utlåning. Så det är väl bara att börja hoppa nu då. OM jag hade haft tid...

Kommentarer

  1. He he va det inte du som hade super mycket fritid :):) eller inte fniss
    Vilken snäll man du har, han är som min <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb