Tosselilla

Ja där var vi en regnig dag m fam. Nilsson o fam. Blixt. Vilket visade sig vara ett geni-drag; INGA KÖER =) Bilderna kommer nu i kronologisk oordning... Här Mira som avslutear dagen m sockervadd. Smilla åt oxå för första gången i sitt liv, måste fått värsta socker toppen. Babblade HELA vägen hem!
Den här åkte de kanske 10 ggr. Fast olika fordon förståss =)


Där högt uppe är jag. Sen kom jag på att hu så läskigt att hoppa ner, så då hasde jag mig försiktigt ner innan jag kom allt för högt upp. Å jag som vill testa klättra i berg. Fast om jag bara slipper att klättra ner så ska det nog gå bra =)

Den enda av oss som kom ända upp. Men det fanns ju vissa som inte ens försökte...

Denna var oxå skojsig

Tungan rätt i mun, precis som sin mor. Man kunde vinna sådanahär, som vår lilla Tova gjorde till vår allas glädje. Men visst blir man irreterad över att det inte var vi, å som vi försökte =)


Radiobilar, den körde vi nog bara fem gånger...


Mycket roligt för de stora var det me´


Denna var nog roligast, iallafall om man frågar S o T.



Detta var den första vi åkte. Se så glada vi ALLA ser ut. Tre snurrar senare höll A på att kräkas :( Jag som ALLTID blir åksjuk, VARFÖR utsätter man sig då för sånt? Jo visst, för att det är kul men det är INTE kul att må illa tre timmar efteråt :( BLÄÄÄ (ni som följer J:s blogg får nog se hur jag ser ut efter några snurrar.)


Även detta var kul, tyckte även de stooora barnen.


Under denna båttur blev man ordentligt blöt, så det var inte bara regnet som blötte ner oss.


Barnen kollar in vattenlandet. Å ja visst, det är ju ändå det som är det roligaste. Men när vi väl kom dit hade vi så skoj så då hanns det inte med att ta några kort. Men jag kan säga att jag vann STORT över Seb. ( ja allt är en tävling)


Bästa vänner

Spindeln i nätet

Tack mina kära vänner för en mycket trevlig dag!

Kommentarer

  1. haha haha... hmm... hur trög får man va... hehe..
    hon kommer ju tyvärr inte å va hos oss i höst då de är vissa som strulat nått enormt med sina tider.. =(
    så dj***a synd =(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb