Midsommar i bilder

De kommer lite huller om buller mina bilder, men vilket fall som helst, trevligt har vi haft. Fast jag har nog allt önskat mig lite mer sol...






Sol eller inte, vissa badade. Läänge!












Traktorkörning till sjön. Fast vissa var ju hurtiga o gick ;)








Lekar






























Midsommarfina barn





























Midsommarpussen. jag har oxå blommor i håret :)






































Grabbarna

















Min snygga o muskulösa man ;)

















Grädde e gott






















Kransar ska göras. Tror inte någon blev arg i år :)




































Som tur är har jag inga kort på galningarna som sprang nästan nakna i regnet :)

Tack kära vänner för att ni finns, nästa år hoppas vi på Vita Sand igen. Men Prästorp var ju ett bra substitut!

Kommentarer

  1. Tycker dina bilder va super fina :)
    Tur vi inte blev arga på de stackars kransarna i år :):)
    kram
    Therese

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb