Ullared

Så här såg bilen ut efter en dags shopping. Kunde varit värre :) Men åååå så kul att åka iväg ett gäng, MYCKET skratt blir det, rotande i varandras korgar, lite påhopp, lite snälla är vi oxå. Vi har ju tydligen våra sidor... Äntligen fick vi veta en massa, på tiden!!! :) Köpte en massa, jag som inte skulle köpa så mycket... Men på vägen hem kom jag på flera jätteviktiga saker som jag glömt köpa, men jag kommer inte ihåg nu vad det var så så viktiga var de kanske inte...;)


Vår härliga lilla picnic på vägen dit. GODA mackor. (kaffet o vattnet var förstås mycket gott det med:)) Ser ni vad SNYGGA MINA VÄNNER ÄR!!!
(Korten är snodda från Malin, tack så mycket :))

Hann även hem för att se Seb spela i -00 laget. Tyvärr förlorade de :(



Kommentarer

  1. Du fjäskar bara ha ha (om snyggheten)

    Roligt vi hade =) ändå liksom ;);)

    SvaraRadera
  2. SUPERSNYGGA!! Antar fotografen är lika snygg ;)
    Tack för idag, underbart sällskap!! :D

    SvaraRadera
  3. Låter som ni hade en toppendag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb