Tävlingar i morgon

Å hur mycket som helst som ska fixas. Tack Fredrika o Sus för att ni tog ledigt o hjälpte till. Men nu har vi ju lärt oss Equipe i alla fall :) Men idag har jag bara jobbat 1 timme totalt, det var ju inte på sånt här jag tänkte ta ut min komp... :(

Ikväll blir det tidigt i säng, tävlingarna börjar kl.8 å då ska allt vara fixat, pust. Å så ska man visst orka rida oxå. Tack vet ja tävlingar borta :)

Det bästa med dagen är att jag har bjudit bort mig på mat snart :) De stora barnen är på disco o gubben spelar golf så laga mat bara för Smilla o mig hade inte varit så skoj.

Kommentarer

  1. tack för en toppen tävling blir alltid trevliga tävlingar hos er =)
    Å vi hann tjata lite oxå =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb