Min Lördag

Städa i husvagnen på Öland. Slängde en massa småstrunt när inte mamma såg :) Men åååå vad jag längtar till sommaren! Tog en paus o fikade med våra Lenhovda grannar. Mysigt :)


På vägen hem blev det ett stopp för att köpa rullgardin o skor till Smilla, sen snabbt snabbt hem, för vi skulle ju på 10 års kalas sen. Fast jag bestämde mig för att stanna hemma. Ville ju sätta upp rullgardinen. Ha, skulle jag inte försökt med. Första skruven fick jag i halvvägs, sen fick jag varken in den eller ut. Grrr. Hade även satt den på fel ställe... Jaja, R räddade det hela som vanligt. Såg sen idag att den hade tre små hål :(


Åkte till stallet istället för att tjura över detta. Messade massa med en god vän, kändes ju nästan som vi umgicks liiite :) Red en runda i skogen med Emma, härligt att få ha sällskap! Longerade Korven m sadel oxå, lääääskigt. Kollade Jaq=halt :(


Sen tittade jag faktiskt på Europeiska melodifestivalen (vet inte vad den kallas) Brukar inte göra det men passade på att läsa Ridsport samtidigt. Det var ju många bra låter. Men framförallt röstningen var ju spännande :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb