MÅÅÅNGA kort från finalen i Div.1 dressyr på LHK

VFK kom två både igår o totalt. Så duktiga är dem. I lagetRita på Ibiza, Celectine på Philipe o Agneta på Tim. GRATTIS TJEJJER!
Wisby RK vann. Vägen hit till Småland kändes inte så lång när det gick bra sa de :)

Hihi

En travökning


Tyckte detta var lite härligt kort. Tack Alexandra som tagit dem!


Ökad galopp. Fin han är min häst :)


FIN skritt! Lycklig :)

En öppna som jag fick DÅLIGT på :(

Celle i full koncentration.


Agneta på Poppe. (tror jag, annars är det Tim...)


Celle o Philip

Bästa kusinen som valde att hjälpa till första passet mellan kl.8-11. Kl 18 åkte hon hem! Undrar om det ligger i generna?


Duktiga Fredrika o Leah som vann sin första MSV C:1. Grattis! Det är du verkligen värd!!!




Haha, kolla tungan :)


I LHK:s lag red Fredrika, Jag o Tina (som inte kom till start idag tyvärr) Vi slutade på fjärde plats av från början 8. Låter ju inte så dåligt egentligen, men nja, så bra har vi inte varit...




Jag fick inga placeringar, men är ruskigt nöjd med ridkänslan i framförallt första klassen. Han var mjuk, känslig, självbärig, sen blev det ju lite missar men det kan jag leva med. Å så fick jag äntligen visa mina ryttartävlingsvänner att han kan skritta. Lite kommentarer har man ju fått...




Tack alla som hjälpte till på tävlingen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb