Helgen som gått




Jenny o jag följde med Ida som ska gifta sig för att hitta en brudklänning. Åååå så många fina det finns. Vi tyckte ju förstås hon skulle ha ett långt släp, men då påstod hon att jag minsan hade haft en enkel klänning, så varför får inte jag (Ida) ha det? Ja, det har hon ju rätt i, men det hade varit fint =) Men hon hittade en sååå vacker klänning, åååå jag längtar till bröllopet då vi får se henne utsmyckad oxå. (hon valde den första klänningen hon provade :) Å nej det är INTE klänningen på bilden)




Sen blev lunch, lite shopping för egen del (pengarna bara ramlar iväg...) stannade kvar i Sandsbro för att fira broder. Helt klart en mycket bra dag!

Knappt inget hästeri alls, bara upp för att ge Malva pencilin o sedan släppa in Chatte o co på kvällen. Räknas ju knappt :)




Söndagen blev det ridning för Mira o hennes kompisar, fotbollsmatch för Seb (blev oavgjort men som de borde ha vunnit om det inte hade varit för domaren. Ja, jag vet att man inte får skriva så...) sedan planeringsmöte på LHK. Resultatet av detta blev att vi ska bygga om/ut, ha fler o ännu bättre hästar o många fler aktiviteter...;)

Kommentarer

  1. Grattis till er.
    Tror minsann att jag hade behövt vara på mötet låter det som. hmmm
    Nä bara så du vet, Dommaren har alltid rätt I alla fall jag. hahaha :)
    // Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb