Fredagen den 13:e

Sagt av Mira: Jag vill inte vara med på innebandy turneringen, jag vill hellre tävla hästhoppning. Sanna: Men din mamma säger att du inte vill rida? Mira: jag vill inte träna, bara tävla. Haha, ja men då vet jag det :)

Läste en blogg idag av en elev. Där stod det; Annelie är så bra, för henne får jag göra fel, jag måste inte vara så bra. Kändes så bra att läsa, för det är ju detta ridning handlar mycket om. ALLA ska kunna rida, oavsett om man är duktig eller inte, eller hur?

En annan ridelev har fått med en serie som hon har teckant i MIN HÄST!!! Grattis! Känns stort:)

Själv är jag inne i en svacka :( Jaq känns inte bra, ska nog åka till vet med honom. Chatte funkar inte. Får honom inte att jobba genom kroppen, skritten är hemsk o jag rider DÅLIGT! Grrr.


Tittat på gården idag igen. Sitter o räknar o räknar. Fruktansvärt tråkiga hagar, stalldelen kan man riva, planlösningen funkar inte riktigt i huset för vår del, men ändå är jag lite sugen. Men oavsett vad det kan kosta att köpa blir det måååånga pengar att renovera för. Suck.


Å så är alla mina kläder för små...

Kommentarer

  1. Jag vet hur det känns med de kläder som inte passar :( suck..

    Klart ni ska köpa gård :) så vi kan ha våran häst där sen =) ha ha

    SvaraRadera
  2. Ja köp gården så jag me kan ha häst där :)

    å nu är jag hemma igen så vi kan deppa ihop och så kan jag kika förbi när du rider och säga till dig att rida bättre, har ju funkat innan hehe ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb