Trött är bara förnamnet.

Först o främst efter en tävlingsdag som gick hur J-A DÅLIGT som helst :( Min lille fine pålle bara stänger av när han kommer in på banan o har ingen framåtbjudning alls. Grrr såååå tråkigt. Tro det eller ej, men jag tycker det är MYCKET roligare att tävla när det går bra...;) Tack Jenny Penny för sällskap o hjälp!
Sedan så har det blivit en vaknatt på ridskolan eftersom Malva varit dålig. Som tur är verkar det ha släppt det magonda, TACK SUS o ni andra som tagit hand om henne idag (fast det hade ju egentligen varit bättre om ni inte gjort det, för då hade jag varit tvungen att vara hemma o då hade jag sluppit ha en sån dålig tävlingsdag...).
Å så sov inte Smilla bra, så det känns inte som man fått så många timmars sömn inatt :( När barnen bara kommit i säng så slocknar jag nog. Ska upp kl.12 inatt med för att hämta Seb o Roger som varit på hockey turnering. De kommer nog oxå vara rejält trötta tror jag...

TACK snälla fam Ymer för hjälpen idag!

Kommentarer

  1. Usch vad motigt det verkar ha varit:-(
    kan ju bara bli bättre imorgon!/ Ida

    SvaraRadera
  2. se det positiva, kan ju inte gå så mkt sämre ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb