Skryt

Jag bara måste skryta om min häst. SÅ JÄVLA DUKTIG!!! 7 år, kan så mycket. Idag på träningen var han avslapnad med mycket power i, mina travökningar satt jag bara o skrattade i, kändes underbart :) Gjorde byten först i var fjärde, sedan i var tredje, sedan i varannan :) Har aldrig gjort det innan! Lisas kommentar: han drog ur sig lite i formen. Hur ska man göra denna kvinna nöjd, hihi. Nu vill jag rida mer! Däremot satt jag en kvart framför en liten "bäck" med Jaq, han ville inte gå över, å jag ville inte ge mig. Gissa vem som vann ;)

Kommentarer

  1. Kan bara säga att du har RÄTT att skryta!!!SÅÅÅ himla FIN!!!!/M

    SvaraRadera
  2. Du vann!! Ja det är inte lätt att göra sina ridlärare nöjda!!! :S

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb