PARTY

Först FÖRFEST hos T o M
De ser ju nästan lite kära ut :)

Roligt hade vi!
Mina närmaste bordsgrannar till vänster om mig. De ser ju ut att ha skoj.

Man fick inte välja var man skulle sitta men jag är nöjd med mitt sällskap

Värdinnorna. Här delar de ut priser till vinnarna. Konstigt att inte mitt lag vann ;) Men vi hade oxå 13 rätt å då var vi bara två som svarade på frågorna, de andra hade ingen aning. Så jag tycker allt vi var duktiga :)

Min konstiga man som jag tycker så mycket om

Så här ser jag ut i glasögon. Rätt snygg tycker jag :)

Mina konstiga vänner som tar kort på sig själva
Släkten är värst. De tog snabbt ner honom därifrån :)
Dancing queen
Tack M o M för en trevlig fest, fler sånt önskas!

Kommentarer

  1. Så roligt vi såg ut att ha :)

    SvaraRadera
  2. Sjyst bild :(
    Jag har verkligen ingen verklighetsuppfattning!
    Det är värre än jag tror & känner mig.

    SvaraRadera
  3. Vi hade trevligt !! men saknade schlagerlåtarna ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb