Måndag o Tisdag i korthet

Tja vad har jag gjort då i dagarna två? Måndags jobb, 2 lektioner på fm. Den ena skulle bara rida 30 min, men det hade precis börjat gå bra då så hon fick minsan rida en lektion till :)
"Ridit" "Fjompen" för första gången. Tack Sus!
Malva verkar ha återhämtat sig, skönt, men då var nog Casper lite avundsjuk o försökte (hoppas jag det var) fejka en hälta.
Barngympa på kvällen o sedan lite "tant" (!?) gympa. Känns i kroppen :)
Igår kom både Särskolan o DC o red, de är så härliga :)
Sen HOPPADE jag. ROLIGT! Både Chatte o Jaq fick jobba o de skötte sig faktiskt bra. (J börjar stundtals bli riktigt trevlig)
Fotbollsmöte på kvällen. Svårt även där att få folk att engagera sig. Vi behöver lagledare bla. Jag vill gärna hjälpa till men det känns lite för svårt för en annan som aldrig hållt på med fotboll. Sen finns det de som kan men är engagerade i andra lag, man kan ju inte vara överallt det vet ju jag... Sen finns de ju de som inte vill engagera sig alls :(
Kvällen avslutades med DH!!!! (o CT) Ikväll är det GA o ett nytt program som verkar bra (läs snygga pojkar) Äntligen kan man börja titta på TV igen :)

Kommentarer

  1. Hur gjorde du för att få din hemsida i miniatyr bild på FB?

    SvaraRadera
  2. Jag skulle lägga in adressen en dag på fb o då kom frågan om jag ville ha med det varje gång jag uppdaterade så jag klickade ett par gånger på olika frågor o vips så var den där :)

    SvaraRadera
  3. ok haha hmm mig frågar den minsann inte ;)
    Vill du ha en ny header? din matchar juh inte så bra längre ;)

    SvaraRadera
  4. JAAA det vill jag :) Har tänkt be dig, vill ju ha ett annat kort på Chatte där han är mer samlad!

    SvaraRadera
  5. haha ok, jo ja använder bara denna..var trött på den andra =)

    Men om du skickar lite olika bilder till min mail så ska ja försöka fixa ngt,
    kommer inte hinna göra så mkt i helgen men ska titta på de nästa vecka =)
    Skicka till kazandra87@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb