Jag fick en kommentar

...angående hur jag kan klaga så mycket på mitt jobb? Detta pga det jag skrev under Grrr. Kanske inte så lätt att förstå, men framförallt var det mitt liv som privatperson som var jobbigt. Detta med träningar bla gör jag ju ideéllt, men jag har själv svårt att skilja på jobb o fritid när jag är i stallet, så hur ska ni andra kunna det :) Skrev ju dessutom att Hanna på jobbet fick höra mitt gnäll, å då förstår jag att ni trodde det var jobbet som var fel + att jag skriver ju ofta både om vad som händer på jobbet o på min fritid i samma inlägg. Confusing! Ska vara tydligare i fortsättningen. Gick sedan tillbaka i äldre inlägg ett par månader för att kolla om jag gnällt mycket men jag kunde inte hitta ett endast inlägg där jag gnällt på mitt jobb. Men återigen, det kan ju tolkas olika...(Håller definitivt med skribenten om att man inte ska göra så, därför tog jag åt mig kritiken o undersökte saken.) Men jag ska definitivt vara försiktigare med vad jag skriver i fortsättningen :)

Kommentarer

  1. Har man inte hunnit rida på 2 dar,så tro fasen man blir sur ;)Då har man rätt o gnälla :)/M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb