Hoppning ikväll

När jag sökte på bockande häst fick jag upp denna konstiga häst :)
Å då var det måååånga som ramlade av :( En som bockade, å så hade vi en som BOCKADE... En behöver en ny ridhjälm, suck. De andra har nog mest "bara" ont i rumpan.


Men lite positivt oxå, de som satt kvar gick det riktigt bra för idag, skojsigt. Den som satt kvar längst av de som ramlade av fick igång Grimner så bra att jag aldrig sett honom hoppa så bra innan. Hi hi :)


Annars har det mest bara varit kallt idag :( Våren var är du?

Kommentarer

  1. MIN lilla Ebba var nöjd med lektionen

    klart vi ska ut och tävla du och jag tänkt lite på det nu .... jag ute på tävlingsbanan VILKEN SYN fniss...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb