Grrr

Fullt upp på jobbet idag, så stressigt att jag glömde bort telefonmöte m ridskolesekt. Pinsamt... Vi hade särskolan på besök, sååå härliga! Sen bar det av till ATG för att kolla Apper. Nja, kanske blir såld, kanske inte.
Irriterad på folk. Bla dessa träningar. Blir det inga träningar blir de sura," men nja, denna gång kan vi nog inte", "får jag inte rida kl.17 så tar jag nästa gång i stället", mm mm. DET BLIR INGEN NÄSTA GÅNG OM ALLA TÄNKER SÅ. Å varför bli sura på mig som försöker o försöker göra alla nöjda? Så himla skoj tycker jag inte att det är att fixa o ordna. Någon får gärna ta över.
Å igår lyckades jag tydligen bli utskälld på distans, för något jag INTE glömt bort att göra. Inte kul att bli utskälld överhuvudtaget, men ska man ändå bli det kan det ju vara befogat.
Å så en annan grej men det tar vi senare... Skönt att ha Hanna på jobbet som jag kan ösa lite galla på. Hon skrattar bara å då gör jag det med!
Har inte hunnit rida på två dagar :(
Såja, slut på gnället, men även jag måste få göra detta ibland!

Kommentarer

  1. Oj..
    Tycker du ska ta ett glas vin nu efter våfflorna och bara ha det gott...
    Men då kanske det blir en ny HÄST :):)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker i allafall att du gör ett hästjobb på LHK!! Sara

    SvaraRadera
  3. Jag känner ingen som kämpar och jobbar så mycket för att alla ska bli nöjda som du gör :) Blev ledig imorgon natt, så på torsdag kan vi prata av oss ordentligt :) Kram kram <3

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! Jag finns här och tar emot din galla!!! Puss & Kram på dig vännen :))

    SvaraRadera
  5. Även vi måste få gnälla =)
    Jag oxå gjort...
    //Bubbels matte

    SvaraRadera
  6. Ja alla har rätt att gnälla. Men jag kan inte förstå att ni gnäller så mycket på erat jobb, och framför inte offentligt via bloggar fb mm.
    Framför allt förstår jag inte hur arbetsgivaren kan godta att ni gör det. På dom flesta jobb så kan man få sparken för att man gör så. Det är en policy att inte göra det offentligt. Man måste komma ihåg att man valt arbete själv det är inte arbetsgivaren som valt åt en. Man behöver inte tycka likadant i allt. Men man måste acceptera att det är arbetsgivaren som bestämmer. Passa inte det så får man bli sin egen arbetsgivare eller byta jobb. Nackdelen i ett stall är att där samsas både privatpersoner och anställda. Det är inte lätt men även privat personerna måste anpassa sig efter dom som driver stället. Även där så är det ingen som tvingat någon att vara där. Allt skulle vara så mycket lättare om alla kunde se det positiva i det som finns och jobba åt samma håll. Inte prata en massa skit om allt och alla hela tiden. Jag tycker att ni gör ett jätte bra jobb alla som jobbar på och med LHK.
    / Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb