Spel kväll igen :) Alias blev det denna gång.

Kanske skulle ta en fotokurs... Innan detta togs stod D o vinkade till mig. Jag trodde det var för att jag skulle ta kort, men vi hade visst börjat spela o vi skulle säga ordet vinka...
Så här behandlade Malin vår spelpjäs när vi hade vunnit för första gången (blev ju ett par ggr till... ) Kan säga att vi hade svårt att hitta den sen =)

Ibland skulle man stå på ett ben, men R var bäst när han skulle vara deprimerad, för då behövde han ju inte låtsas...;)

Det vinnande laget
Det lag som inte vann... Jenny ville visst inte vara med.

Åååå det är så roligt att spela spel tycker jag, å nu har det faktiskt blivit ett par gånger., kul kul! Visst blir man lite arga på varandra, lite lätt högljutt kan det bli, å varför får det andra laget så lätta frågor/uppdrag hela tiden...? Fast igår var vi inte såååå arga... Mycket skratt blev det :) Tack snälla Madde o Daniel för ni bjöd in oss, på mat, cider (det dricker väl inte vi...?) melodifestival (vem vann egentligen???) o spel.
Å så en fråga till er alla; Vad är ett kvinnligt könsorgan som kommer ur högtalarna?

Kommentarer

  1. Vad kul... Detta spelet har jag aldrig sett... stå på ett ben ser jätte kul ut...
    Nästa gång bli de spelkväll hemma :)

    SvaraRadera
  2. Tack själva!! Alltid trevligt när man slår sig i lag med er:)) Inte omöjligt att det blir mer spontanitet från min sida...

    SvaraRadera
  3. Ja det var jätteskoj! Inte för att vi är så tävlingsinriktade men ändå ;)

    SvaraRadera
  4. Ja det var verkligen en trevlig kväll !!!

    SvaraRadera
  5. Stackars Roger... deprimerad... kanske för att han bor ihop med en alpacka (solsidan) HAHAHA Johan och jag skrattade så vi höll på att kissa i brallan=) / Ärtis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb