Frukost

Först frukost hos Malin, där jag fick veta att jag såg ut som M:s mamma när jag var på Robins 18-års fest (vi är lika gamla) enligt Albin. Men Therese hade faktiskt sagt innan detta att vi var mycket snyggare nu än förr, trots åldern. Å M:s mamma är ju snygg, så jag behöver väl inte ta illa vid mig...;) Nästa frukost är hos mig om tre veckor, välkomna!
Lektionerna idag gick mycket bättre, lugn o fokuserad var jag. Tyckte det gick så bra att första gruppen tom skulle få galoppera alla tillsammans. Skulle de inte gjort... En av!
I nästa grupp var samma häst lite speedad (hon som varit så duktig läääänge) å så avslutade hon med att lägga sig ner. Hmmm.

Kommentarer

  1. Spännande lektioner ;)
    Tre veckor, annars kunde inte Linda!
    Du är sötare än min mamma och du är mycket sötare nu än då så jag håller med Therese, vi blir bara snyggare och snyggare ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb