Bosse träning

Började dagen med VAB, men man kan väl säga att jag var betydligt sjukare än lilla S idag (=pigg) Sen bar det iväg till träning för Bo Jenå. Ja det vill säga efter att jag fått ringa till Malin för last hjälp... Han gick snällt in i transporten, men när jag sedan gick bak för att stänga följde han med. Grrr :( Men Malin var redo, kom på, som det kändes i alla fall, en minut. Tack ska du ha! V.V gick bra, lite missar i bytena, protester när han skulle trampa, men annars mjuk o bärig. Fast jag vet inte, tycker nog mycket bättre om Lisa. Denna här berömmer HELA tiden. SÅ j-a bra är det ju inte. Även om man är nöjd kan det ju alltid bli bättre??? Fortsatt övertalning att Jenny ska köpa lillebror. Vore skoj. Fick tacka nej till en inridningshäst oxå. Inge skoj, tycker ju sånt är roligt men var ska jag hitta tiden???

Kommentarer

  1. precis..tiden! du har tillräckligt, ta du det lite lugnt istället! :)

    SvaraRadera
  2. Haha vad söt han var då! Han ville ju bara följa med sin matte! Kan föreställa mig hur arg du blev!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb