Min onsdag

Måste nog åka på semester fler gånger. SÅÅÅÅÅ skoj att ha lektion idag :) Fick till en fin lydnadsbana oxå, roligt.
"Hoppade" Jaq efteråt oxå på vissa av dem (såg ju till att hälften av hindrena blev inburna, orkar ju inta bära in allt själv sen. Bara det att jag glömde bära in andra hälften efter mig. Tror en viss Sölve blir arg på mig i morgon...) Men han hoppade definitivt högre mellan hindrena (nu var de visserligen inte så höga men ändå...) 2 riktigt bra försök att få av mig fick han in o MÅÅÅÅNGA halvseriösa. Suck denna häst. Men idag var han fin i alla fall. När jag red igår var han det INTE.
Annars har det mest varit mys med Seb o Smilla. Mysigt att ha Seb för sig själv lite, han är ju alltid med på något annars. Blev TOTALT överkörd av dem båda i Memory! Borde man inte kunna slå en 3,5 åring, jag bara undra???

Kommentarer

  1. Hade inte heller en tanke på hindrerna! Ups!! Hoppas han inte blir allt för arg!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb