Kallt idag men vackert




Började dagen med underbar frukost hos Therese. Hon hade barkat fantastiskt gott bröd. Gå in på sessan73.blogspot.com så kan ni få recept. Mycket disskutioner om sex o samlevnad o ålder. Men hur var det nu med skvallret?


Sedan hade Natte o jag en underbar tur i solen med mycket skratt. Mest skrattade hon åt mig för jag red barbacka å hon tyckte det såg så illa ut... Grrr...


Sedan kunde man ju tro att det skulle bli lite kallt ikväll, men både hästar, ryttare o lärare höll sig varma. Skojjsigt. Många stjärnor till våra bus b-ponnies som skötte sig klanderfritt :)

Kommentarer

  1. Skvaller är oxå nödvändigt :)
    Måste bli bättre på det!
    Undras vad vi ska skvallra om nästa gång....

    SvaraRadera
  2. Pratade ni sex när jag hade gått?? För det tror jag inte att jag hörde så mkt om, eller så är jag avtrubbad av att bara jobba med killar så jag inte tänkte på det ...;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb