Hypokondriker

Jamen asså shaky kändes kroppen innan idag. Borde väl inte jobbat men hur roligt är det att fixa vikarie o är man inte sängliggande så... Mådde lite illa... (tur man inte känner efter liksom o tror sig vara nära döden...) Travade lite på Gullan men orkade knappt rida lätt... :S Sen fick jag ha 3 roliga lektioner där hästar o elever skötte sig så fantastiskt bra, jag blev av med mina Sverigelotter, så därefter orkade jag rida "lilla" Jaq. Å gissa vad? Han gick riktigt trevligt :) Finns kanske en framtid för honom oxå! Men lite rädd var jag för samtidigt som jag red var det ett litet galet sto där, men min pojk höll sig på marken idag. Skönt. Tänk om han går bra för Lisa på fredag oxå...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb