Hockey match

Sebbe spelade mot Kalmar idag, LIF vann med 13-3 tror jag det var. Jag missade alla målen för jag hade så trevligt pratsällskap :) Malin trodde att hennes son Albin skulle spela, när hon märkte att så inte var fallet tyckte hon ändå att hon kunde titta eftersom hon planerat så. Det roligaste var att hon kallat in hela tjocka släkten med. Hi hi. Hoppas hon vimsar till det lika bra nästa match så jag får lika trevligt sällskap då =)
På fm kom M o T förbi på en kaffe. Vi lyckades planera in vår lill-julafton JÄTTEBRA. Synd bara att jag vimsat ihop dagarna så vi fick ändra på allt, Oooops... :)

Kommentarer

  1. Ja och så räknar jag ju med att du följer med till mörrum 06,30 på torsdag =) för att kolla på Albin, ha ha tur att vi är nästa lika förvirrade så vi kan hålla lite koll på varandra! Men att umgås är ju aldrig fel ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb