Friska?

Jag fick jobba idag i alla fall. Fast man var visst lite yr så fort man gjorde något. Men skönt att få lite gjort, å skönt att få komma hemifrån, för här hemma har vi börjat med en ny grej, nämligen att spy. Bläää. Fast Seb tror att det är åksjuka. Han brukar ju bli åksjuk o han åkte ju faktiskt VÄLDIGT långt i lördags... Hihihi Hoppas han har rätt, för jag vill inte göra det. Fast det är klart, jag brukar ju oxå bli åksjuk...Hmmm...
Fick lite pappersarbete gjort, nice. Ryan kollad, orkade visst inte jobba igår ,men verkar ok idag. Testar att ta bort all läskig päls han har, orkar han kanske jobba bättre =)
2 hästar ridan lite lätt i skogen, orken tar lätt slut. (på mig asså, inte hästarna)
LISA bokad, 28/1, BELLA bokad, 29/1. ANMÄL!!! Blir det ingen träning nu blir det kanske ingen alls sen, tänk på det gott folk!
Vad som är bra med sjukt barn är att man behöver inte stressa för att hinna med träningar. Så istället bakade vi muffins. Å gissa vad? De blev sket goa!
Det var faktiskt Emma i stallet som inspirerade mig, fast det vet hon inte om, men tack ändå ;)

Kommentarer

  1. Hjäääälp!!! Räckte det inte med feber!! Nu kommer jag hålla mig borta, inget illa menat :)) Krya på er nu! Kramar Madde

    SvaraRadera
  2. Madde, jag förstår dig! Sorry om vi smittat er...

    Alexandra. blyerts tror jag jag menar... :)

    SvaraRadera
  3. Usch kräkas vill vi inte göra, hoppas ni har piggat på er!
    Måste vara dags för en frukost snart när Therese kommit hem!!! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb