Min dag

Nu har jag varit på årets sista lucia firande. Har ju blivit en hel del denna vinter. Men det är alltid lika skoj att titta på. Mira ÄLSKAR ju att sjunga o dansa om någon missat det :) Idag var det först dagis/fritids o sedan treorna. Bilder kommer senare, orkar bara inte nu (=trött)

Som en del vet är jag ju lite negativ på min far eftersom han inte riktigt klarar av att behandla sina barn rättvist. Kollade vad vi hade för julklappar till våra barn. Seb hade ca 10, Mira 5 o Smilla 1... Sådan far sådan dotter... ;)

Kommentarer

  1. jobbigt det där med julklappar...
    Undra varför man ska hålla på med detta hysteriska ...
    Kollade oxå mina igår Elsa hade visst två för många, så nu gäller det att hitta nått till den andra så det blir lika för annars BLIR DET INTE KUL...

    Men lilla smilla måste det väl vara lätt att köpa till... Docka och så en docka till och lite läppstift och lite hårspännen lite tofsar med mera.....

    SvaraRadera
  2. DU ÄR INTE ALLS SOM DIN PAPPA!!!
    Du är världens snällaste rättvisaste gulligaste snygga Annelie man kan tänka sig <3
    Se så, ut och köp lite onödigt till Smillan och Miran nu :):):)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb