Så trött

Känns som jag inte räcker till någonstans :(
Skulle vilja ha mer tid för att planera. Hinner ingenting just nu. Å när jag faktiskt skulle kunna hinna planera några timmar, då passar jag på att ta lite komp för att klippa mig. Det finns så mycket att göra, så många viljor att rätta sig efter å det är jobbigt när varken kunskap, tid eller pengar finns.
Vill lära och inspirera mina elever så mycket mer. Vill ha dem en o en. Kommer ihåg när jag red för Mette Henrikssen, vi var 12 ryttare i ett 40 ridhus, o det kändes som hon var på en hela tiden. Sån vill jag med vara! Nu säger jag samma sak om o om igen.
Trött på halta hästar, o de som är lite underliga, o de som är för pigga, o de som är för lata. Vill ha perfekta hästar.
Trött på mörker, regn o kyla.

Kommentarer

  1. Man kan inte göra mer än du gör:)!!!Far åt helvete med hösteländet,men snart är det jul o vips så är våren här=)Du är bäst!!Kram /M :)Ps. perfekta hästar finns det ju bara 2;)

    SvaraRadera
  2. Du gör ett kanonjobb och det är jag säker på att dina elever också tycker!!
    Thaifest är ett måste :)

    SvaraRadera
  3. Bästa granne!! Enligt mig e du underbar och bra på alla sätt som du är. Jag vet att man kan känna sig "risig" ibland. Det är då man tar på sig skorna och går till en vän å tar en kopp kaffe!! Finns här :))!!
    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. KRAM å en spark i baken ;) du GÖÖÖÖR massvis!!!!

    SvaraRadera
  5. Är full av beundran över ditt engagemang och allt du hinner med. Och alltid med ett leende på läpparna. Du inspirerar dina elever, pushar, stöttar, lirkar, berömmer, har otroligt tålamod. Med dina ambitioner förstår jag att det kan kännas tufft ibland - men vi är iaf mkt nöjda med det du gör. Ge inte upp - det är bara lite drygt en månad kvar tills det vänder och blir ljusare igen. Kram, C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb