MYCKET bättre dag idag

Fick hem några dunjackor som jag skulle prova hemma i lugn o ro. Men kunde inte bestämma mig varken vilken storlek eller färg jag ville ha, så jag messade en p.s (personal shopper) En minut senare stod hon i mitt kök. Det ni! Så nu vet jag :)

Har hunnit med att städa undan det värsta hemma, ridit Jafar för första gången sedan treårstestet, gosat m Jöns, VÅRTORNA ÄR BORTA =)

Lektionerna var mycket ROLIGA idag. Lite bus men inte så farligt... Lite nervös blev jag dock i sista gruppen då Jenny skulle vara med på V.V. Han körde gamla takter o skenade iväg lite...Ooops...men tillslut gick han fint. Hon rider inte så dåligt den där Jenny :) Sus var med o red BARBACKA hela lektionen, duktig var hon. SVS har varit hoppstjärna idag !!! Hon kanske kom på att det kan vara värre på nästa ställe om vi bestämmer oss för att sälja henne, så hon ska nog bli snäll nu... Hon o Madde vann ju oxå galoppdifferansen :)

Avslutade dagen med privathästägermöte, ett mycket bra sådant.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb