Bockar o glädjeskutt


Så här fint väder var det idag när Jaq o jag red ut en runda. Mysigt. Så tyst i världen, å hans underbara steg blir bara ännu bättre. Sen sa det bockelibockelibock o jag låg i snön. Det var faktiskt härligt att ramla av! Men eftersom han har en tendens att sparka när man ligger där så släppte jag tyglarna... mycket jobbigare att gå i den djupa snön än att rida i den... men nu har jag fått motion för idag =) Lilla Gullan tyckte oxå det var spännande idag, men när det var dax för henne var vädret inte lika tilltalande så det fick bli ridhuset. Hanna hade precis hoppat så jag passade på att göra det oå. Ungefär en meter lägre än vad hon hade gjort... ;)

Kommentarer

  1. Man landar ju mjukt i alla fall=) / Ida

    SvaraRadera
  2. Skönt att det inte bara är ja ;) men känns som det i alla fall fanns anledning till att du trilla av, för mig är de ju bara den totala avsaknaden av följsamhet, lätthet, smidighet, balans å ja var de nått mer man borde ha när man rider... ;)

    SvaraRadera
  3. Han börjar tydligen bli sitt gamla jag igen förstår jag ha ha.
    // Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb