Underbar dag...

Så här fint går Valley ibland. Var ju tvungen att testa mitt nya objektiv så då fick Marie o hon vara fotomodeller. Kan säga att jag tog mååånga kort o har nu dessa kvar. Beror nog inte på att kameran är dålig utan den som är bakom...
Men ibland är hon vääääldigt billig. Som på hopplektioner tex :( Grrr, höll på slå runt med finaste kusinen idag. Men hon var inte ensam om att visa sig på den dåliga sidan. Känns som de har vägrat 20 ggr var idag. Suck. Men det är väl mitt jobb att se till så de funkar antar jag så det är lika bra att sluta gnälla o göra något åt det! (frågan är bara vad?)
Avslutade kvällen med att klippa Jaq. Eller rättare sagt, försöka. Han som är hur cool som helst flög i taket bara av att se maskinen utan att den var på. Så efter många klappar av de som var kvar är nu ena sidan av halsen klippt. Men han var så rädd så andra sidan tar vi en annan gång. Förhoppningsvis i år...
Som om inte detta räckte, känns som jag har taggtråd i halsen :(
Avslutningsvis; Om ni, mina vänner, ser att jag behandlar mina barn olika, kan ni säga till mig då???

Kommentarer

  1. hi hi vad rolig du är... Jag lovar jag ska säga till...
    Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Vilken skitkväll, hoppas det känns bättre idag!!
    KRAM o du om någon behandlar väl alla dina barn lika!! Men jag lovar, jag ska säga till!! =)

    SvaraRadera
  3. Vad jag menade var att alla gör inte det. Typ mina föräldrar...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb