Pinsamt...

Man ska inte försöka lura polisen. Det blir bara pinsamt... Jag såg att de hade kontroll nere i Lenhovda å jag hade inte mitt körkort med mig så jag tänkte (eller va det precis det jag inte gjorde...) att jag tar en annan väg. Inte kul med böter (hur ofta är det man får böter för icke medtaget körkort? Inte ofta.) SOM OM INTE POLISERNA SÅG DET??? JODÅ! De körde naturligtvis efter, de trodde ju de hade med någon tungt kriminell att göra. Såååå pinsamt :S Naturligtvis kände jag ju den ena oxå. En kompis till en kompis som jag träffat en hel del. Detta ska jag berätta för Christina sa hon med stort smail.
Var finns det där hålet som brukar finnas i teckande serier när man som mest behöver det. Hade gärna försvunnit kan man säga...

Kommentarer

  1. åååå vad vi skrattade :)))
    Tur du finns så inte allt flyter på som vanligt...

    SvaraRadera
  2. hehe ja va ska man säga... sa nog de mesta när du ringde - men Annelie då ;) hehe du är ju FÖR kul... ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha det hade jag velat se!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb