Förfest hos oss

Glömde ta kort :( men det var en, två, MÅNGA barn här :) Några fika gäster blev det oxå, eller fika o fika... Roger bjöd bara sina gäster på kaka. Konstigt det blev...? Planerade lite oktober fest med. Tror ni man kan få mängd rabatt om man köper många likadana klänningar? Kommer kanske se lite fånigt ut, men men...
M.J frågade igår om jag inte skulle med på Ladys Night. Biljetten kostade "bara" 1100kr... + att jag skulle då ha denna förfest o har stall-jouren, så jag bangade. ÅNGRAR mig nu. HU så skoj det antagligen hade varit!!!

Kommentarer

  1. Vill lova dig att det var kanon!!
    GÖR-DET-SJÄLV är mitt nya uttryck här hemma, får se om jag lyckas!!! Det var en tjej som fick gå upp på scenen och delta i ett nummer. Carolina och jag sa: - Åh, jag skulle kunna döda för att få vara henne nu!!! (obs! ta det inte ordagrant) hi hi hi När vi gick hem kom Stenmark ut på sina kryckor, så jag var 20m ifrån honom :) :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb