En vän kom med skvaller

Å det handlade om mig. Oooops... Jag skulle visst strula med K.K (Initialerna) (dottern har en gång för väldigt länge sedan ridit för mig) MEN DET ÄR INTE JAG!!!! Det är min farbrors exfru som gör detta. Jag ÄLSKAR ju min man. PUSS PUSS ROGER

För övrigt har jag hunnit med ett halvt medlemsmöte, Jenny har ridit Jaq, tyckte det var lite skoj i alla fall. VILKEN GÅNG sa hon med ett smail =) å jag har INTE ridit Chatte för han har ett STORT knä :( Å jag som har tävlingar o träningar att se fram emot. Avbokade tävlingen på lördag för att få träna för Bo Jenå på måndag, å Lisa kommer på fredag o på söndag är det final i dressyrallsvenskan. Hoppas hoppas att han blir bra!

Kommentarer

  1. Fyyyy för stora knä...Vi har en kalv med ett sånt som hoppade runt härom dan så gubben trodde han skulle få häkta ner bössan :/ Fast nu är han bättre, så vi slipper nog,så det finns hopp för stora knä =) Håller tummarna även för dina :) /VBM

    SvaraRadera
  2. vi håller tummarna för att knät är som det ska imorn. tack för lånet av Jaq, kul att rida och förhoppningsvis har man lite träningsvärk imorn ;)

    SvaraRadera
  3. Hmmm... det ryktet har jag inte hört men jag hör ju förstås det på direkt väg;-)
    Så skulle DU aldrig göra!! =)
    Hoppas pållen snart blir bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb