Min onsdag



Började dagen med att bjuda in några vänner på blåbär/vinbär smoothie o nybakat bröd. Trevligt. Linda bjöd på underhållning genom att försöka filma Akki o Jojos lek ;)

Sen hade vi lite barn här som ville bli smittade. Men Smilla var inte så sugen att leka utan stängde in sig i ett rum. Ja så kan det gå...

Som tur är fick jag åka iväg i jobba lite. Alltid tråkigt att lämna en sjuk lillgris hemma som säger maaaamaaa, men hu så skönt o komma iväg. Hade duktiga elever idag med = gillas! Alla ska vara med på KM tror jag bestämt =) Han även med en tur på Jaq. Hoppas hoppas han håller sig frisk, riktigt trevliga gångarter har han ju den där killen! Man V.V vilar fortfarande pga sitt knä :( Hur ska det bli med alla tävlingar o träningar undrar jag???

Just nu sitter jag här med den prickiga, o det verkar som alla 770 prickar kliar. Kommer bli en lååång natt:(
Tackar för presenten oxå. Bara ett fel, den tog slut... Men jag fick hjälp av min kära man :)

Kommentarer

  1. Tack snälla du för underbart god frukost!
    Kan säga att ingen av de 5 filmer som jag spelade in blev bra (knappt man ser att det var något djur med....)

    SvaraRadera
  2. Vassegood,det va meningen =)M+F <3

    SvaraRadera
  3. Tur att vi inte åkte från Högsby för att bli smittade... Jobbigt om inte sjuklingen vill smitta oss när vi kört enkom för det! hihi=)
    Hoppas hon piggar på sig snart! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb