2:a i div.2 laget!


Så här glada blev vi då. Hade jag bara gjort ett galoppombyte mindre hade vi VUNNIT! (nej det ska INTE vara galoppombyte med) Jag kom även tvåa individuellt men en SJUA på skritten (vi brukar ha problem med detta) Snälla Natte följde med denna gången som sällskap. I motsats till när Jenny följer med där jag bjuder på svettiga ostmackor så är hon välsminkad o bjuder på smörgåstårta... ;) hi hi. Men lika trevligt är det vem som än följer med. TACK sötnosar! Men hur som helst så är det ju trevligt med lagtävlingar, man umgås ju så mycket tillsammans... Nu är det FINAL i Vetlanda som gäller!
Så vill jag avsluta med vad en vän sa till mig idag, jag försöker alltid säga hej en ny människa varje dag. Tycker jag är en trevlig filosofi =)

Kommentarer

  1. hahaha.... men det kom ju från en trevlig människa.. LR??? *fniss*
    Grattis till er, nu blir det fika å umgås i vetlösa som gäller =)
    DET GILLAS!!! Kram..

    SvaraRadera
  2. å avtalet i söndags var ju ändå att du skulle ha me goda mackor för att jag skulle följa me... men men snäller som man är så nöjer jag mig med sällskapet ;)

    å grattis till 7an på skritten!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb