Varnar känsliga läsare

Kände mig lite febrig i morse, men det är ju inget som lite alvedon inte biter på tänkte jag. Stack iväg o red, behövde gå på toa ett par ggr under ritten :( Jobbigt med häst man ska hålla samtidigt... På vägen hem fanns det inte så många toor... (hihi, kul ord) Mia ringde då, fick veta lite mer än vad hon kanske ville... Funderade på att sjukskriva sig, men mellan toabesöken var man ju pigg :) Ja ja, sådär höll dagen på, tillslut ringdes Hanna in, hon jobbade så gärna(?). Men sen hux flux kände jag mig bättre. Hade väl fått ut allt som ville ut helt enkelt. Hmm, kan man avboka vikarien tänkte jag??? Som tur är gjorde jag inte det, känner mig rätt matt nu. Undrar hur det blir i morgon?

Kommentarer

  1. Fy då får du krya på dig och hoppas att du inte hann smitta ner alla på inredningspartyt ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb