Ullared

Inga kort blev tagna :( men många skrattade åt oss när vi skulle stänga bakluckan... Å då hade vi redan fyllt takboxen :)
Vi skrattade mycket oxå, mycket prat i bilen (förrutom när jag råkade tysta alla mitt i en mening. Skulle ju tävla ju!) Å ibland kom vi inte på fler att snacka om, men egentligen tror jag vi snackade mest skit om mig o Roger. Hur kunde det bli så???
Lunchen var god o rolig, fast jag tror inte servitören tyckte vi var lika roliga? Behövde ju inte betala för kaffet i alla fall :)
Som tur vann jag inte, men jag hade gärna förlorat över fler o för mer pengar...
Bästa köpet? Sebs skinnjacka=han blev glad :) Sämst? Min...?
Jag glömde köpa underställ till Seb, laddningsbara batteri, biltvätt (som vi pratade så mycket om) ridvantar till Signe (fast det kommer jag faktiskt inte ihåg att jag skulle köpa).

Kommentarer

  1. Men A då, det bad jag ju om för jättelänge sedan.. var väl helt klart de som var felet :( jaja är det anledning till att åka till Ullared igen ;)

    SvaraRadera
  2. Du skulle ha ringt när jag stod framför vantarna. Då KANSKE jag hade kommit ihåg det...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb