Igår

...tittade jag lite på Allsång på Skansen, (som förresten var mycket trevligt), å kom osökt att tänka på att för en vecka sen var vi i husvagnen med M o T o drack ROSE´samtidigt som vi tittade. Kändes som förra veckan var mycket bättre trots att ApS var sämre. (Hmmm, hängde ni med?) Vad jag försöker säga är att jag vill ha MER SOMMAR!!!!!!!!!!! (å mer Rose´...)

Idag har varit en mycket bra dag. Började med frukost hos casa de F (Natte o Jenny kom, snuttissarna) sedan fortsatte dagen med träning för ponnylagen, samtidigt som J o N motionerade pållarna, mycket trevligt. Tänk om alla dagar var så underhållande! Blev även bjuden på sallad av N o J, de tyckte inte jag skulle gå ner i vikt om inte de lyckades. Men hallå, sallad? Är det inte bättre att bjuda på pizza då...?
Pizza åt däremot ponnyryttarna så att de skulle kunna sova riktigt gott inatt. He he, tror det kommer vara många trötta tjejjer på hoppningen i morgon =)

De flesta ridskolehästarna är hemma, Sååå fina är de, å de verkar vara friska oxå (peppar, peppar håll i trä...)

Kommentarer

  1. Tack själv lilla gumman. :)

    Natta

    SvaraRadera
  2. Jag ställer upp på fler sånna här dagar.. frukost, ut å busa i skogen, film och röd vin.. Japp helt okej dag!!! mer av detta!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb