Fredag-lördag

Dressyrträningen igår gick hur bra som helst, han är helt fantastisk min häst. Skolor o byten om vart annat. Skritta kan vi ju förståss inte... :( Å inte heller räkna, han byter när jag ger hjälpen, men jag hinner liksom inte med, är så glad när jag gjort ett byte, att man ska göra ett till efter några galoppsprång glömmer jag liksom bort då :) Men det är ju mitt problem, inte hans...
Idag har det varit Prova på ridning, en liten tapper skara kom. Lille tjocke Niten jobbade, liksom Grimner o Marabou. Niten verkar ju hur trevlig som helst (ok, tjurade en gång o ville inte gå) Grimner däremot tror han blivit hingst, Sara fick hålla hårt hårt i honom.
Sen bjöd jag in mig på kaffe hos bästaste Linda o nu är det snart 65 års kalas för lilla mor.

Kommentarer

  1. Fullt ös som vanligt :)
    Här har vi en lugn lördagskväll med en kall öl i handen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb