Dressyrallsvenskan

Första omgången i dressyrallsvenskan gick idag på soliga Öland. VI KOM FYRA!!! (av elva lag) Det var Mia, Fredrika o jag. Chatte o jag lyckades även bli sexa o trea oxå. Lite trött var han men man kanske inte kan låta dem gå ute dygnet runt o tro att de ska orka jobba med... :S Trevlig tävling var det ialla fall med MÅÅÅNGA trevliga hästtanter att prata med. Framförallt SUSSI! Äntligen han vi med varandra. Lite skvaller blev det, roligt =)
LÅÅÅNG dag blev det, åkte 9.30 o kom hem 22.30. Ville egentligen inte åka dit men vad gör man inte för LAGET ;)
Men lite otur tycker jag allt jag har med mina priser. hade jag fått ett poäng till hade jag kommit tvåa i LA:n å då hade jag fått ett fint fleece täcke från Agria. Nu fick jag en tävlingsmapp (har redan vunnit tre sådana tidigare...) å den som kom fyra fick fina lindor även de från Agria. Kunde inte jag fått något av det??? Vill ju vinna fina saker ju...;)
Men så härligt det är på Öland. Älskar dessa små stenmurar, väderkvarnar, alla kafe´o loppissar, solen. Ska nog flytta dit (i alla fall på sommaren) På vägen hem höll jag på att köra av vägen, var bara TVUNGEN att titta på den UNDERBARA SOLNEDGÅNGEN.

Kommentarer

  1. haha... ja kan ju säga att ja knappt orkade blogga igår =P
    lägger du in filmerna från dina ritter så man får se??
    ja trevligt va det med massa tjat.. GILLAS!!!
    å solnedgången svor ja åt, fick solen i ögonen å missade 2 högersvängar där i början =P
    såg verkligen ingenting.. men hem kom vi *fniss*

    SvaraRadera
  2. Ja jo lite svårt att se va det ju, men den var vacker =)

    Från första bidde det ingen film o den andra beror på om Fredrika kan maila över eller ej. Men då kommer den!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat hela laget!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb