:(

Tog en massage idag. Har ju alltid ont i min kropp o de säger att det är mina muskler som är för stela, o det känns som de kan ha rätt, så jag tänkte att massage kan nog vara bra. Men det var inga fel på mina muskler inte, så välmusklad o fin så. Ja ja, då är man väl hypokondriker då :(
Nu ligger barnen i sängarna, skoldax i morgon. Lite sorgligt, lite skönt.
Har lite dåligt samvete, borde åka o rida Jaq, men det kommer ju bli mörkt innan jag kommer ut. Min egen har jag inte ens tittat på idag.
Innan terminsstart hade vi ju inte så gott om hästar, å nu har redan 2 ramlat av pinn. Känns inge roligt just nu :(

Kommentarer

  1. Jag tycker det är vansinnigt sorgligt att sommarlovet är slut, nu har man en lång mörk höst framför sig.... men det kan ju i och för sig vara ganska mysigt det med :)
    Vi ses i skolan imorgon!

    SvaraRadera
  2. men fy då verkar inte som om du haft en rolig dag alls =(
    kan inte va så att du inte är 20 längre men fortfarande håller igång som om å lite till med jobb familj å ridning. Kanske läge å lugna ner tempot ett tag ;) å komma å fika med mig :D
    som du skrev har ja haft en toppen dag :)

    SvaraRadera
  3. Måste va bättre att ha för stela muskler än för slappa (mina)...M

    SvaraRadera
  4. Var glad för att du har fina och bra muskler... Tänk på oss som inte har några ;)
    Lite roligt att du A oxå är lite lätt inbilsk hi hi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb